Cât mai cresc taxele și prețurile?


După cum probabil știți, luna aprilie aduce un nou val de scumpiri a anumitor produse și creșterea unor taxe. Mă întreb și eu, în calitate de cetățean, cât vor mai crește taxele și prețurile pentru că deja au crescut foarte mult, cum se spune, peste limita bunului simț.

M-am săturat ca aproape jumătate din banii pe care-i câștig să mi-i ia statul, oare lucrează el cot la cot cu mine? Sau doar fură din banii mei, pretextând că doar îmi oprește din bani pentru a-mi returna alte servicii în schimbul acestora. Îmi vine să mă mut undeva prin junglă și să lucrez în voie, fără a se lua vreo autoritate de mine. Nu doresc să nu plătesc taxe, dar, totuși, aș dori ca acestea să nu fie chiar așa de mari precum sunt în România.

Taxele cresc, prețurile cresc, salariile ori stagnează, ori scad și ele. Voi ajunge să lucrez pentru o mână de orez pe zi, așa cum se întâmplă în celălalt colț al lumii. M-am săturat de scumpiri și creșteri a taxelor și prețurilor.

Hmm. Am găsit un moment în care nu mai cresc taxele și prețurile, chiar se promit și scăderi  în unele cazuri: campania electorală este momentul acela. În timpul campaniei electorale nu se aude nimic de creșteri de prețuri și taxe, dar după urmează încă un val de creșteri, cam așa funcționează mecanismele în România.

Mă gândesc în ce hal s-a îndobitocit poporul român și la ce nivel de nepăsare a ajuns, astfel încât nu are nicio reacție la creșterile acestea. Am ajuns într-un hal fără de hal, dar cred că se poate și mai rău dacă nu vom reacționa în vreun fel. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

