Încă nu m-am hotărât


Scriam acum ceva timp despre cadourile de Paște pe care doresc să le dau apropiaților. În ceea ce-i privește pe bărbați, m-am hotărât repede ce să le cumpăr și deja am cadourile și știu ce voi da fiecăruia, dar problema mea în acest moment este că nu am cumpărat cadouri pentru doamnele și domnișoarele din familie, o problemă destul de importantă pentru că nu am nicio idee despre ce le-aș putea cumpăra.

M-am tot gândit și răzgândit, dar nu mi-a venit nicio idee serioasă. Deocamdată mai am timp să mă gândesc, dar doresc ca să am cadourile cu 2 săptămâni înainte de Paște, deci nu mai am chiar așa mult timp la dispoziție pe cât credeam eu la început. Trebuie să mă hotărâsc repede și să cumpăr cadourile.

Dacă este vorba de cadouri pentru femei, voi apela la o femei care să mă îndrume și să mă ajute să aleg cadourile potrivite. Mă gândeam că prima variantă pe care aș alege-o ar fi cerceii. Îi poartă oricine, sunt ușor de procurat și ieftini. În plus, există o gamă variată de cercei, ceea ce-mi dă o mai mare libertate pentru a alege. Bineînțeles, în alegerea cerceilor mă va ajuta o femeie, dacă nu s-ar putea s-o dau în bară dacă merg singur. Am nevoie de o îndrumătoare, cunoscătoare în domeniu. 🙂

Cea de-a doua variantă de cadouri pe care le-aș putea cumpăra de Paște pentru doamne ar inelele. La fel ca și cerceii, sunt ușor de găsit, sunt disponibile într-o gamă foarte variată la prețuri accesibile. În alegerea unor inele pe care le voi face cadou mă va ajuta aceeeași doamnă care mă va ajuta și la alegerea cerceilor.

Să nu credeți că nu mă descurc să cumpăr cadouri sau că mi-e frică să merg la cumpărături, dar doresc să fiu însoțit de cineva care le cunoaște pe cele pentru care voi cumpăra cadouri, le cunoaște preferințele și mă poate ghida către cadourile potrivite pentru persoanele potrivita.

Dacă ești femeie, ce alegi dintre inele și cercei? De ce una sau cealaltă?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

