Semifinalele Românii au talent


În această seară încep semifinalele Românii au talent și abia aștept să văd ce vor prezenta concurenții. Nu m-am mai uitat la emisiune de vreo 2 săptămâni deloc pentru că am avut multă treabă vinerea și nu mi-a mai rămas timp să văd și Românii au talent.

Semifinalele vor fi difuzate în direct, dar nu-mi aduc aminte care este votul care va stabili cine rămâne și cine pleacă, va vota juriul sau va vota publicul? Sincer, nu reușesc să-mi aduc aminte și îmi este prea lene să mă apuc să caut. E final de săptămână și mă simt rupt de oboseală, n-am chef de nimic, nu e nimic ciudat pentru mine- așa se termină săptămâna pentru mine aproape întotdeauna.
Nu știu cine a intrat în semifinale și cine nu dacă nu am urmărit emisiunea de 2 ediții, deci voi urmărei semifinala Românii au talent cu mai multă atenție și mi se va părea mai interesantă, probabil. Asta doar dacă nu mă enerva publicitatea și voi închide televizorul în prima jumătate de oră. 😀

 

LE: M-am uitat la prima jumătate de oră a emisiunii până când m-am enervat de prea multă publicitate, exact cum anticipasem, m-am enervat și am schimbat programul pentru a scăpa de publicitatea de-a dreptul sufocantă.

Nu-mi place de tipul „mentalist” care a ajuns în finală, face trucuri ieftine, în schimb sunt bucuros că în finală au intrat două talente adevărate. În locul mentalistului cu trucuri ieftine aș afi ales-o pe „bunicuța ventriloacă”, tipa chiar are talent și ar trebui promovată și în România această artă.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

