Liniște în SEO?


Am observat că Google nu a făcut nici un update SEO în ultimele câteva săptămâni, mi se pare ciudat, e ceea ce poate fi numit „liniștea dinaintea furtunii”. E prea liniște pentru ca totul să fie în regulă.

Presimt un update de mari proporții care va aduce penalizări mari. Sper să mă înșel, dar sunt foarte mici șansele. În plus această premoniție este alimentată de niște articole postate pe site-urile cunoscute din domeniu care anunță un update al Penguin care ar putea aduce penalizări. Bineînțeles și acele articole nu au la bază niște surse veridice, fiind doar speculații făcute în urma unor calcule ale profesioniștilor în SEO, calcule ar putea anticipa acest update sau ar putea să nu fie nimic.

O altă sursă care-mi alimentează aceste bănuieli este pesimismul meu. Sunt un pesimist convins, deși în unele cazuri mai uit de pesimism, în altele nu pot. Într-un fel sunt mulțumit și dezamăgit de pesimismul meu. M-a salvat de la multe, dar m-a făcut să ratez șanse importante și să iau decizii greșite pe care încă le regret.

Revenind la SEO, sper ca totul să fie în regulă, iar dacă va fi un update, nu cred că voi fi „atins” de el atât timp cât știu că m-am folosit de tehnici „curate” și naturale, fără spam ș-alte prostii de genul acesta.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

