Telefon.


Din nou am ghinion. Mi-am spart ecranul telefonului într-o dimineață din neatenție, telefonul funcționează OK, dar mă enervează la culme acea crăpătură.

Telefonul pe care-l am este un LG KM900, cam vechi știu, dar încă face față la ceea ce-l folosesc eu: are o cameră foto de 5 megapixeli și 8 GB memorie internă. Softul este OK, se mișcă bine telefonul, dar totul este suprimat de acea crăpătură a ecranului, de fapt nu este crăpat display-ul, ci „geamul”, digitizerul. Prețul reparației cu piese originale și noi ar fi pe undeva pe la 200-230 de lei, deci deloc rentabil.

Ar fi timpul să-l schimb, dar această situație m-a prins într-o pasă proastă și nu prea am bani. Pff! Încă mă gândesc ce să fac, dar cred că îmi voi cumpăra un telefon second hand cu performanțe bunicele, nu are rost să investesc în reparații.

 

PS: Dacă vrea cineva să-și vândă telefonul să-mi lase o ofertă aici și o metodă prin care să-l contactez(e-mail) și îl voi contacta dacă sunt interesat de oferta lui.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

