Papuci de blogger


Așa cum scriam într-un articol anterior, m-am hotărât să particip la un concurs. Am primit papucii, dar din cauza mea – pentru că m-am hotărât prea târziu să particip la acest concurs – s-a terminat stocul de Puma Furioso X și am ales o altă pereche de papuci de pe Zorilestore.ro, la fel de minunată și utilă. Papucii pe care i-am ales sunt Rider R3 AD X, papuci de plajă, ideali pentru vacanța mea de vară care se apropie cu pași repezi.

Aceștia sunt papucii mei de blogger văratic. Deja i-am testat și sunt mai mult decât perfecți: sunt ergonomici, ușori, îmi vin perfect… și aș mai putea adăuga multe altele, dar nu vreau să vă plictisesc pentru că știți cum este să porți niște papuci de calitate. Papucii i-am primit imediat după ce am dat comanda și am confirmat-o prin curierul rapid Cargus. Aș atașa câteva poze cu papucii, dar nu vreau să vă îngrozesc pentru că nu știu să prezint produse în fotografii.

Țin neapărat să precizez că am fost mirat de cooperativitatea și respectul de care au dat dovadă, ceea ce-mi dovedește că Zorilestore.ro este un magazin de unde îți poți cumpăra papuci, fără să-ți faci probleme în legătura cu conformitatea comenzii sau alte calitatea produselor. Am câțiva ani buni de când lucrez cu diverse magazine online, dau comenzi, trimit tot felul de lucruri, dar nu am găsit niciun magazin online care să dea dovadă de atât de mult profesionalism și, credeți-mă, am cumpărat de la multe magazine cunoscute sau mai puțin cunoscute. Să nu credeți că spun asta pentru că sunt obligat în vreun sau pentru că am primit o pereche de papuci gratis, dar asta este părerea mea despre acest magazin de papuci și sunt sigur că voi da și alte comenzi de papuci de acum dacă au produsele pe care le doresc eu în stoc.

Aveți respectul meu! Continuați tot așa!

Mulțumesc Zorilestore.ro și Blogawards.ro!

 

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

