Pauză.


Am de acum câtva timp de când nu am mai scris pe acest blog, iar dacă am scris, am făcut-o neregulat, fără a ține cont de vreun program anume sau de o periodicitate a postării articolelor.

Mi-am permis să iau o pauză lungă, o pauză nemeritată și nemotivată. Nu am un motiv bine întemeiat pentru care nu am mai scris.

Mă simt de parcă aș fi epuizat toate subiectele pe care le-aș fi putut aborda pe acest blog. Acum câteva săptămâni încercasem să deschid și să mă apuc de scris într-o nouă categorie, Tehnologie, dar totul a fost un eșec și mi-am dat seama că nu îmi face plăcere să scriu despre asta.

Am început să-mi neglijez și celelalte site-uri, din aceeași cauză, lipsă de chef. Am mai trecut prin perioade de acest fel, dar niciodată nu au durat mai mult de 2 zile, cel mult 3, în cel mai rău caz.

Acum e aproape o săptămână de când nu am chef de nimic. Nu am un motiv bine întemeiat.

Simt nevoia de o vacanță. Sper să mi-o iau cât de curând și să revin cu forțe noi.

Până atunci, salutări!

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

