Caniculă.


Acum o lună fără o zi mă plângeam că m-am săturat de frig și întrebam când vine primăvara. Astăzi deja am gustat din plin o zi de vară, chiar cu influențe de caniculă în timpul prânzului.

Dimineață a fost cam frig, dar după ora 9 începuse să fie deja foarte cald. Nu mă plâng că a fost prea cald, prefer să mor de cald decât să îndur frigul și să tremur continuu. 🙂 Dacă e cald, găsesc oriunde un remediu, o bere rece, un suc rece, un frappe și lista poate continua, dar pe timpul iernii nu prea gășești pe oriunde o băutură caldă.

Astăzi stăteam și mă gândeam că peste câteva zile începe luna mai și împlinesc 2 ani de blogging. 2 ani de când tot scriu pe acest blog, timp în care blogul ăsta a adunat mai multe informații despre mine decât știu apropiații mei. 2 ani de când tot aberez pe aici. Mai multe informații în ziua aniversară, 1 mai, când voi da și câteva informații despre numărul de articole de pe acest blog și numărul de comentarii.

 

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

