2 ani de blogging


Astăzi aniversez 2 ani de când bloguiesc pe aici. Nu îmi vine să cred cât de repede au trecut acești 2 ani și cât de multe informații am reușit să adun în acești 2 ani. De când am început să scriu pe acest blog și până astăzi am reușit să adun multe informații, în același timp, am suferit multe schimbări. Schimbările au fost făcute în general din proprie inițiativă pentru că mi-am dat seama că este greșit modul în care acționez. Bineînțeles, nu toate, unele au fost făcute la atenționarea altora pentru că nu pot fi atât de obiectiv încât să nu fac vreo greșeală.

În acești 2 ani de blogging am adunat 247 de articole și 172 de comentarii. Știu, cifrele nu sunt tocmai cele mai bune, dar pentru mine sunt destul de bune. Când am deschis acest blog nu m-am gândit în niciun moment că aș dori să devin celebru de pe urma lui. Am început să scriu pentru că îmi plăcea și îmi place în continuare. Scrisul este una dintre activitățile care mă relaxează sau să nu spun că mă relaxează, mă destinde, pentru că trebuie să fiu atent la ceea ce scriu și în același timp trebuie să fiu atent să nu fac greșeli de ortografie sau gramaticale, deși îmi mai scapă uneori.

Ce să mai zic, la cât mai multe articole și la cât mai mulți vizitatori!

Vă mulțumesc celor care mi-ați fost alături și m-ați citit!

Long live Mein Mindz!

2 gânduri despre &8222;2 ani de blogging&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

