Povești.


Acum vreo trei săptămâni scriam despre cum mi-am „distrus” telefonul. De atunci s-au întâmplat muulte, iar când spun multe nu exagerez. M-am gândit să-i mai dau o șansă telefonului și să îl repar. Am căutat un digitizer și în fine am găsit unul la un preț rezonabil pe Altshop.ro. 

Am dat comanda pe Altshop, mi-am luat și alte prostii, și toate au ajuns peste vreo 3 sau 4 zile prin Poștă. Toate chestiile erau în regulă, în afară de… digitizer-ul mult dorit. Digitizerul avea 2 benzi și una dintre ele era ruptă. Ghinion. Am trimis repede un mail și am întrebat ce trebuie să fac, am atașat niște poze cu produsul și imediat am primit și răspunsul: produsul trebuia returnat. OK, zis și făcut, în aceeași zi am trimis digitizer-ul înapoi. A trecut o săptămână, au trecut două și aproape a trecut și a treia… îmi luasem gândul de la digitizer. Într-o zi m-am trezit cu un aviz prin care eram anunțat că trebuia să ridic un colet trimis de Altshop. Am spus un „Oau!” și m-am dus direct la Poștă. Acolo alt ghinion, era închis. Deși programul era până la ora 16, doamna de acolo s-a plictisit și a zis că e mai bine să plece acasă. Atunci mi-am dat seama că ziua următoare e 1 Mai și nu se lucrează. Pfff! În fine, abia pe 2 mai am ridicat coletul și l-am deschis și, în final, am primit un digitizer bun. Sincer, nu mă așteptam ca Altshop să-mi schimbe produsul, dar se pare că am greșit.

Am descoperit acum că nu am șurubelnița potrivită pentru a-mi desface telefonul, deci trebuie să fac rost de una potrivită… sau să duc telefonul al un service specializat care să-mi rezolve problema.

Multe povești, mult ghinion, nu? Știu!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

