Ghinion.


M-am născut ghinion și, probabil, din cauza unui ghinion voi muri. Scriam despre povestea cu touch-ul, telefonul. Am dus telefonul la un „meșter” și ăla cică mi l-a reparat. Am dat 50 de lei și telefonul nu mai merge deloc. Îmi vine să-mi smulg părul din cap când mă gândesc de cât ghinion am avut parte în ultimii 2 ani, să nu mai vorbim de restul vieții. Știu că acest articol sună ca o lamentație, dar nu e. Rareori mă plâng și nu îmi place să fiu compătimit, iar atunci când mă plâng e ceva foarte grav, deci imaginați-vă cât ghinion am avut în acești 2 ani.

Așa cum am spus, din ghinion în ghinion o duc și din cauza unui ghinion voi muri, cred.

Totul sună de parcă aș fi unul care suferă de mania persecuției, dar toate prin câte am trecut m-au făcut de mult să trec de acea fază, totul îmi merge prost.

Încerc să sper că va fi mai bine, așa cum am făcut întotdeauna, dar nu știu cât mă voi amăgi așa.

Atât de data asta, pe data viitoare. Numai bine, sper!

2 gânduri despre &8222;Ghinion.&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

