I’m fine.


Dupa ultimul articol, pot pune pariu ca v-ati speriat de starea in care sunt, dar mi-am revenit, m-am calmat si am tras niste concluzii din toata povestea, greseli de care ma voi folosi pentru a invata ceva din ele si pentru a nu le mai repeta in viitor.

Mi-am dat seama ca am gresit, mi-am dat seama unde am gresit si mi-am dat seama ca sunt lucruri mult mai importante ce pot fi pierdute sau ce mi se pot intampla, deci poate fi loc de mai rau, desi sper la mai bine. 😀

Ma omoara, deja, canicula. Este foarte cald si nu prea-mi vine sa ies din casa, desi sunt obligat s-o fac, nu prea am de ales.

Azi e ziua in care ma relaxez, iau o pauza, maine incep o noua saptamana si imi trebuie forte noi pentru ca se anunta o saptamana foarte grea si plina de probleme.

Pe data viitoare!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

