Despre calculatoare


După pauza îndelungată pe care am luat-o, revin cu un articol din seria pe care o începusem înainte. Această serie de articole cuprindea preferințele și unele lucruri despre mine. Astăzi m-am hotărât să-mi expun părerea despre calculatoare.

Având în vedere timpul pe care-l petrec în fața calculatorului, acesta este o componentă destul de importantă din viața mea. Îmi aduc aminte exact ce calculatoare am avut, ce configurații aveau și perioada în care am utilizat fiecare calculator, dar nu are rost să înșir aici toate acele date. Trebuie totuși să precizez că am avut o perioadă în care făceam upgrade destul de des calculatorului, perioada în care eram gamer și nu ratam niciun joc, dar de atunci au trecut deja vreo 4, dacă nu chiar 5 ani. Băgam RAMi, schimbam procesor după procesor, sursă după sursă, la o anumită perioadă îmi înlocuiam hardul sau mai adăugam unul nou, dar mi-a trecut această manie care m-a costat mulți bani în acea perioadă, punând cap la cap toate componentele cumpărate. De atunci mi-am schimbat modul de gândire în ceea ce privește calculatoarele și prefer în schimbul performanței foarte mari un consum redus de electricitate și grad de silențiozitate cât mai mare. În prezent folosesc o configurație foarte simplă, un P4 modificat pentru a-mi satisface nevoile.

Mi-am schimbat modul de gândire și nu mai prefer înalta tehnologie și nu prea sunt dispus să dau bani pe așa ceva, nu aș avea la ce să folosesc un i5 sau i7 atât timp cât programele pe care le folosesc merg și pe un procesor de 1 Ghz, nu toate, dar majoritatea. În plus, nu dau bani pe tehnologie, să spun așa, pentru că mâine apare ceva mai noi, mai performant, poimâine la fel și aș putea intra într-un cerc vicios și mi-aș cheltui resursele financiare, care și așa sunt reduse în această perioadă, pe tehnologie, aș dori ce e mai nou, așa mai bine stau departe și prefer produsele la mâna a doua, pentru că împătimiții despre care spuneam mai înainte, întotdeauna își vor vinde gadget-urile, calculatoarele pentru a-și cumpăra ceva și mai nou, așa că mai bine aștept puțin și cumpăr un calculator la mâna a doua, decât să dau dublu pe el astăzi.

Unii nu apreciază produsele la mâna a doua și spun doar prostii despre anumite calculatoare la mâna a doua, dar eu de ăia zic că sunt niște proști care au chef să se dea în spectacol și au mulți bani de cheltuit inutil, ce-i drept, fără ei n-am mai avea ce cumpăra la mâna a doua, așa că mai bine ar rămâne în continuare așa și noi avem, ăștia din categoria mea, avem cum să ne cumpărăm electronice la mâna a doua la prețuri foarte bune.

2 gânduri despre &8222;Despre calculatoare&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

