Ploua.


De aproape doua zile ploua in continuu. E racoare, imi place si ma bucur de aceste momente cu gandul la saptamanile trecute in care m-a topit caldura si cu gandul la lunile urmatoare care vor fi mult mai rele.

Pe langa racoarea pe care o ador zilele acestea, ploaia asta mai aduce si alte lucruri bune, sa spun asa. Agricultorii deja se plangeau ca nu a plouat in aceasta primavara si deja se pregateau sa-si declare culturile compromise si sa salte preturile pentru ceea ce le-a mai ramas, dar se pare ca am avut noroc, cumparatorii, si a plouat si poate vom avea parte de preturi mai decente la alimente anul acesta, desi vor fi gasite motive pentru care sa creasca preturile.

Vremea intunecoasa imi provoaca somnolenta, dar nu ma las, imi iau o cafea si o beau pentru a ma putea bucura de racoare si pentru a-mi putea continua in voie studiile.

In SEO se anunta un nou update de mari proportii, un nou Penguin, cica deja a inceput, dar nu am resimtit niciun efect, doar un dance continuu despre care cred ca nu are legatura cu acest update, e doar un joc prin care Google streseaza webmasterii, dar despre lucrurile acestea intr-un viitor articol.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

