Un nou Penguin. Dezamagit.


Ieri scriam, in articolul despre vreme, precizam ceva despre update-ul algoritmului Google Penguin si promiteam ca voi scrie un articol despre asta. M-am hotarat sa scriu un articol dupa ce am studiat situatia si mi-am facut o idee despre update-ul mult asteptat. 

Update-ul a fost anuntat si multi webmasteri l-au asteptat cu frica, dar se pare ca unii sunt fericiti de acest update, altii nu prea. Oricum, toti spun ca update-ul nu a fost atat de dur pe cat ne asteptam sa fie, lucru observabil usor din discutiile de pe forumurile de specialitate. Din pacate, ma numar printre cei dezamagiti de acest update, multe site-uri de-ale mele au inregistrat pierderi de pozitii in SERP. O problema exista clar, nu am putut-o identifica inca, dar incerc din rasputeri sa-mi dau seama unde gresesc. Tind sa cred ca marea mea problema, care m-a adus in situatia actuala, sunt link-urile. Trebuie sa mai lucrez la diversificarea ancorelor, verificarea surselor din care primesc link-uri si altele. Repet, sunt doar niste supozitii, nu sunt sigur daca ce spun este intr-adevar cauza problemelor mele. Nu trebuie sa dramatizez, au fost scaderi minore de 2-4 pozitii, deci trebuie sa invat ceva si din asta si sa ma bucur pentru ca putea fi mult mai rau. Imi asum greseala si incerc sa caut o modalitate s-o repar, astfel incat sa reabilitez site-urile si sa le aduc acolo unde erau, dar pana atunci e mult de munca.

M-apuc de treaba. Va urez succes tuturor in ceea ce faceti! Sa nu v-atinga pinguinul!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

