TV-ul și știrile negative


De câteva luni am renunțat să mă mai uit la știrile de la televizor. Am observat că aceste știri nu fac altceva decât să mă încarce negativ cu tot felul de lucruri de care nu-mi pasă. Nu-mi pasă ce accidente au avut loc în ultima săptămână, cine pe cine a omorât(observ o creștere masivă a numărului de crime în România, cine s-a bătut și tot felul de știri de genul ăsta.

Am renunțat să mă uit la TV pentru că vedeam acolo doar știrile pe care le-am amintit mai sus, în rest puține televiziuni difuzau și alte lucruri care prezintă un real interes pentru mine. Dacă nu difuzează știri negative se apucă de răspândit știri despre vedete și persoane mondene, de care oricum nu îmi pasă pentru că majoritatea sunt niște nulități care au ajuns vedete peste noapte, nu au merite reale pentru care sunt acolo, fie s-au certat cu vreo vedetă, fie, în special femeile, s-au combinat cu vreun boșorog bogat și au ajuns vedete. Puțin îmi pasă că nu știu ce vedetă și-a pus silicoane sau că i-a căzut botoxul din buze.

Nu e despre televiziune, nu e neapărat despre o știre negativă, dar e despre un om care a alimentat acestea și a contribuit la ele. Vedeți aici.

Trebuie să recunosc, mă mai uit la televizor pe unele canale serioase la programe pe care le apreciez, dar nu se întâmplă de mai mult de 4 ori pe lună. Prefer dezbaterile la care participă oameni de valoare ai României și la care se discută probleme importante și subiecte serioase.

Nu știu dacă și în afară televiziunea e la fel, dar în România a ajuns un mijloc de că*are în masă, nu de informare, toți proștii ajung la TV, la TV se discută numai subiecte dedicate oamenilor reduși mintal, cel puțin din punctul meu de vedere. Nu știu unde doresc ăștia să ajungem, nu știu dacă în România mai există oameni deștepți care să urmărească vreun canal de televiziune, în condițiile în care show-urile dedicate redușilor mintal se înmulțesc. Oameni deștepți există în România, sunt sigur, numai că aceștia preferă să tacă, specific oamenilor cu IQ ridicat, și să nu reacționeze la ce se întâmplă în massmedia românească. Prefer să mă amăgesc că acești oameni nu reacționează și ignoră show-urile TV și nu le urmăresc. Repet, nu mă refer la orice show de televiziune, ci la cele la care defilează tot felul de vedete cu scopul de a face scandal și de a deveni și mai celebre prin metode negative, aici intră și știrile care prezintă informații negative sau neimportante sau știri despre vedete.

Te uiți la TV? Ce părere ai de televiziunea românească? Merită să te mai uiți la TV?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

