2Parale si afilierea


Nu am folosit de mult timp 2Parale, m-am lasat de marketingul afiliat de aproape jumatate de an. Motivele sunt personale si cred ca le stie oricine a avut esecuri in afiliere, nu am avut chef sa o iau de la zero pentru niste venituri mici care poate-mi erau platite, poate nu, asa ca am ales sa renunt la marketingul afiliat. Zilele astea au inceput sa apara pe comunitatile online populate de webmasteri romani numai stiri proaste despre 2Parale si se pare ca incet incet acest site de afiliere decade. De ce? Pentru simplul fapt ca este neserios si nu are nici macar bunul simt de ale raspunde afiliatilor la suport. Pana la urma, afiliatii sunt cei care duc aceasta companie in spate si ei fac ca aceasta companie sa existe si sa fie pe profit atat timp cat fac vanzari site-urilor care au deschise campanii.

Din spusele afiliatilor 2Parale au fost niste probleme si cu platile. Interesant este ca in toata aceasta perioada in care 2Parale nu a dat niciun semn de viata si niciun raspuns nimanui, ei tot trimit newslettere si se dau mari cu nu-stiu-ce dublare a comisioanelor, pe care oricum nu cred ca le vor plati. Aceasta indolenta a celor de la 2Parale mi se pare inacceptabila si prevad ca acestia vor iesi din scena marketing-ului afiliat, fie de buna voie, fie vor fi fortati de webmasterii care-i folosesc pentru ca acestia vor migra pe alte platforme de afiliere, deocamdata Profitshare e singura optiune serioasa pentru care pot opta, si nu vor mai avea venituri din cauza asta. Au mai fost probleme si inainte, dar aceasta problema aparuta ultima data nu cred ca mai poate fi tolerata de cineva, asa spun eu si din cate vad pe bloguri si forumuri si altii spun la fel, iar acei „altii” sunt destui.

Incotro?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

