De unde atatia bloggeri?


Studiez puțin forumurile de profil și blogurile mai celebre din România și observ că în ultimul an au apărut mulți bloggeri, trebuie să spun că majoritatea n-au trecut de 14 ani și scriu rău, rău de tot. Nu mă refer la corectitudinea și coerența articolelor scrise de ei, aici nu sunt nici eu grozav, încă exersez, mă refer la corectitudinea ortografică a textelor. Mă minunez văzând că nu știu să pună o cratimă acolo unde trebuie. Și mai caraghios este atunci când o pun unde unde nu trebuie, precum „sa-u” în loc de „s-au” ori când fac complimente cuiva scriu „frumoas-o”, „urât-o” și așa mai departe.

??? Unde au crescut copiii ăștia cine i-a educat? Cum au putut trece dintr-un an școlar în altul fără nicio problemă dacă eu nu știu să scrie corect ortogramă? Nu sunt eu conservator sau unul cu idei învechite, dar îmi place să îmi respect limba, e cea pe care o vorbesc zilnic, este cea care dă sens existenței mele și mă ajută să mă înțeleg cu cei din jur, este limba în care gândesc și cred că merită să știu să o scriu, măcat atât. Scriam și zilele trecute despre viitorul României, despre copiii ăștia pierduți și ce soartă va avea România dacă ei vor continua să nu învețe și să fie mânați de prostie. Nu sunt eu acum un intelectual care emană inteligență, uneori recunosc că sunt foarte prost și că mai am multe de învățat(asta cu siguranță), dar am un minim de educație care-mi permite să îmi îndeplinesc ceea ce îmi propun, să îmi respect planurile. Nu înțeleg ce vor face copiii ăștia dacă ei nu știu ce e aia punctualitate și ce înseamnă să ai un program, până la urmă ai nevoie și de astea pentru a fi un hoț bun, că majoritatea asta își doresc să ajungă.  A cui e vina? Nu știu, oare a sistemului sau a părinților? Oare acești copii sunt prima generație pe care a odrăslit-o frustrarea generată de comunism în România?

Am deviat puțin de la subiect, dar revenind la bloggeri, de unde aât de mulți? Nu îmi pare rău deloc pentru că sunt atâția, chiar mă bucur că pot citi atât de multe bloguri, dar mă deranjează că majoritatea articolelor sunt de proastă calitate și logica găinii o bate pe cea a acestor blogărași. Înțele, sunt copii, mai au de învățat multe, dar eu la vârsta lor știam mult mai multe și trebuie să spun că nu am fost niciodată un elev strălucit, unii profesori mă considerau mediocru și ceea ce observ eu și are cea mai mare importanță este, așa cum spuneam și mai sus, este că acești copii nu au baza necesară pentru a deveni un om întreg, nu au educație minimă.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

