Serios?


De când scriu pe acest blog poate am vreun cititor fidel care și-a făcut o impresie despre mine, având în vedere, mai ales, numărul destul de mare de articole pe care le-am postat pe acest blog. Poate v-ați dat seama, poate nu, dar eu sunt un om serios. Nu îmi plac miștourile tâmpite și nici glumele seci sau cele care au ca scop un atac la persoană. Prietenii mei s-au obișnuit cu mine și evită acestea, dar nu pentru că reacționez eu în vreun fel la acestea, dimpotrivă, tac și nu spun nimic, ci pentru că și-au dat ei seama că nu agreez aceste glume și miștouri tâmpite. Accept glumele, bancurile, ca orice om normal. 🙂

Recent ne-am adunat cu toții să îi luăm un cadou unui prieten, era ziua lui de naștere. Ne-am adunat, am stabilit un buget și am plecat în căutarea unui cadou. Am stat jumătate de zi căutând tot felul de cadouri și gândindu-ne ce i-ar place prietenului nostru. Ghici ce? Prietenii mei aveau chef de glume proaste și aveau chef să-i ia nu știu ce prostii, nu m-ar fi deranjat un lucru simplu, mic, care să fie un cadou fals sau o farsă pentru prietenul nostru, dar prietenii mei vreau să „investească” toți banii în cadouri tâmpite. Cu greu i-am convins că trebuie să îi luăm prietenului nostru ceva care să-i fie de folos, să nu îi luăm ceva ce are deja sau chiar de are deja să îi luăm ceva care să-i placă și să-l foloseasc. Nu sunt adeptul cadourilor luate fără cap, luate doar ca să nu mergi cu mâna goală. Prefer să pierd mai mult timp căutând un cadou potrivit pentru acea persoană, de care să se bucure, să îl folosească cu plăcere, nu să-l arunce într-un colț al casei fără să-și aducă aminte vreodată de el.

După ce i-am convins pe prietenii mei să luăm alt cadou decât cel pe care-l vreau ei am început o nouă luptă, să îi conving să ia ceva potrivit. Cu greu le-am adus în vedere că prietenul nostru îmi spusese că are nevoie de un portofel. În fine i-am convins și am început să vizităm tot ce înseamnă magazin de portofele pentru a găsi cadoul potrivit. Nu căutam orice fel de portofel, ci unul din aluminiu pentru că știam că asta își dorește prietenul nostru. Am căutat, am căutat și am tot căutat, și în fine am găsit.

Mă gândeam și eu astăzi cât de greu este să găsești cadoul potrivit, fie că este vorba de un bărbat sau de o femeie, tot greu este. Aș putea spune că pentru femei este mai greu să găsești un cadou decât pentru bărbați. Un bărbat nu este atât de pretențios precum o femeie și îți este mai ușor să îi găsești un cadou, bineînțeles, femeile nu sunt de aceeași părere, fiecare crede ce vrea. Oricum, dacă vrei să îți ușurezi drumul în găsirea unui cadou pentru bărbați îți recomand cadouri bărbați.

Am uitat să spun că după ce am colindat toate magazinele din oraș în căutarea unui portofel din aluminiu pentru prietenul nostru, ne-am hotărât să căutăm un magazin online pentru a cumpăra portofelul mult dorit de prietenul nostru și am ales să cumpărăm de pe magazinul online pe care vi l-am recomandat anterior și am ales un portofel din aluminiu pentru carduri de la Tru Virtu. Trebui să spun neapărat că portofelul e o ediție specială, și anume, Chess Edition, exteriorul său seamănă foarte mult cu fibra de carbon. Am dat o sumă destul de mare pe acest portofel, dar suntem mulțumiți pentru că l-am făcut fericit pe prietenul nostru și pentru că i-am luat un cadou de calitate care să-i folosească. Portofelul din aluminiu este făcut și testat în Germania, deci își merită toți banii. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

