In cautarea unui nou telefon


Dupa intamplarile pe care le-am povestit si in trecut pe blog, mi-am spart ecranul telefonului intr-un accident, l-am dus la reperat si ala l-a distrus, m-am apucat sa imi caut un alt telefon. Nu am nici cea mai vaga idee despre ce telefon sa-mi cumpar. Nu doresc sa investesc foarte multi bani in unul, nici nu doresc un telefon foarte performant, imi doresc unul care sa-si faca treaba, nu am nevoie de aplicatii ultrasofisticate si jocuri abia lansate, nu am nevoie de niciun joc, sa pot trimite mesaje, sa pot suna si sa primesc apeluri, sa aiba camera foto si video, sa pot asculta muzica si cam atat.

Nu sunt inca hotarat ce sa aleg, sa imi iau un telefon nou, dar cu performante mici sau sa imi iau unul second-hand, dar cu performante promitatoare. Inca nu m-am hotarat, mai ales ca acum am un telefon fenomenal, nu e fenomenal pentru performantele lui, ci pentru durata de viata a bateriei de la o incarcare la alta, tine intre 2 si 3 saptamani bateria. E un Samsung, nu stiu exact ce model, mi-e lene sa-i scot bateria, dar e foarte simplu, e un telefon, nu smartphone cu nu stiu ce functii care te dau pe spate, telefon si atat. Ma gandesc sa nu arunc banii si sa folosesc acest telefon in continuare, fara sa imi cumpar altul, oricum nu prea il folosesc nici pe asta. 🙂 Nu-i o prioritate, mai poate astepta.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

