Vremea schimbarii


Am avut de-a lungul timpului o multime de planuri si toate au sfarsit fara vreun rezultat. Mi-am propus sa scriu zilnic pe blog, nu mi-a iesit, nu am gasit destule subiecte pentru a scrie, am zis ca invat zilnic ceva nou, procrastinarea m-a facut sa nu invat nimic si o multime de alte chestii pe care nu am reusit sa le indeplinesc.
M-am saturat sa pierd vremea si sa fac lucruri care nu sunt in favoarea, sa pierd timpul in dezavantajul meu, asa ca a venit vremea schimbarii. Trebuie sa ma apuc sa fac ceva si sa  nu mai procrastinez, imi ajunge cat timp am pierdut pana acum, trebuie sa ma apuc sa fac ceva constructiv pentru mine, sa citesc, sa pun in aplicare cunostintele pe care le am despre SEO si online, sa nu le tin acolo doar la nivel de cunostinte, trebuie sa fac si ceva practic. In fine, daca bate vantul schimbarii o va face doar in favoarea mea, mai rau decat am procrastinat pana in acest moment nu o pot face.

Deja am inceput de vreo luna si ceva sa citesc mai mult decat inainte si am reusit sa termin de citit vreo 10 carti si nu imi pare rau. Ma bucur ca am invatat o multime de lucruri noi si ca am facut din citit o pasiune, desi putini de varsta mea mai citesc astazi, imi place sa fiu diferit, dar niciodata din punct de vedere negativ, imi place sa fiu mai bun decat ceilalti si imi place competitia. Stiu sa si pierd, dar imi place al naibii de mult sa castig, de aceea cand e vorba de o competitie dau tot ce am mai bun si lucrez pana la epuizare pentru a fi mai bun decat ceilalti.

Acum sunt in cautarea unei idei de proiect in online care sa ma motiveze sa lucrez si sa reusesc s-o dezvolt bine, am avut destule esecuri, astfel incat deja am o anume experienta negativa in domeniu. Bineinteles, am avut si am in continuare succese, dar in comparatie cu insuccesele este un anumit decalaj intre ele, asa ca mai am de lucrat inainte de inceperea unui proiect pentru ca mai tarziu sa mearga mai bine.

 

Ajunge de data asta, oricum trebuie sa retin ceva important din acest articol, trebuie sa ma schimb acum pentru a nu avea probleme mai tarziu. Ajunge timpul pierdut degeaba! A venit vremea schimbarii si deja fac primii pasi. Urati-mi bafta. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

