Ma pregatesc de canicule


Desi afara ploua si este rece de vreo saptamana si ceva, m-am hotarat sa imi fac niste pregatiri pentru zilele de canicula. Nu suport caldura, nu imi place sa transpir si sa „mor” de cald, asa ca m-am hotarat sa imi caut un aparat de aer conditionat si sa renunt la clasicul ventilator pe care-l foloseam pana acum.

Desi stiu ca factura la curent va creste dupa ce imi voi instala aparatul de aer conditionat, nu imi va parea rau pentru ca nu voi mai suporta caldurile pe care le-am suportat pana acum. Costul aparatului de aer conditionat este destul de mic, cel putin din punctul meu de vedere, avand in vedere si binele pe care mi-l va face, imi va oferi racoare si ma scapa de toropeala din zilele cu vreme caniculara.

Discutand cu un prieten despre dorinta mea de a-mi instala un aparat de aer conditionat, a-nceput sa imi explice dezavantajele unui aparat de aer conditionat, dar mi-am dat seama ca vorbea doar pentru a se afla in treaba, mai ales ca il stiu ca pe un tip care vorbeste mult si prost, asa ca i-am zis-o in fata ca putin imi pasa de dezavantajele care mi le insira pentru ca tot imi voi instala un aparat de aer conditionat, i-am mai spus ca exista si serviceuri specializate in repararea aparatelor de aer conditionat cu preturi mici, pentru ca tot imi zicea el ca reparatiile sunt scumpe si intretinerea si consumul de curent te costa mult. Am cautat repede cateva serviceuri de aer conditionat si i-am aratat un service aer conditionat Bucuresti cu preturi foarte mici, avand in vedere reparatiile pe care le fac. Cand a vazut preturile de acolo a tacut si a zis ca nu se asptepta la preturi asa de mici, incepand sa imi explice ca a auzit el de la nu stiu cine lucrurile astea si de aia nu-si ia el un aparat de aer conditionat, dar i-am explicat ca totul nu se limiteaza la experientele si povestile altora. S-a cam suparat pe mine, dar i-am explicat ca exista serviceuri de aparate de aer conditionat care lucreaza ieftin, desi preturile in acest domeniu sunt mari.

Inca nu m-am hotarat despre marca pe care s-o aleg si despre caracteristicile aparatului, dar in curand ma hotarasc si il si cumpar, nu se stie cand se incalzeste vremea si incep caniculele.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

