New phone.


Mi-am luat un nou telefon, dupa povestile pe care vi le-am spus cu telefonul pe care l-am stricat si toate ghinioanele pe care le-am avut, m-am hotarat sa aloc niste bani cumpararii unui telefon, si in fine am gasit unul potrivit.Am ales sa imi iau un Nokia C6-01, un telefon pe care l-am considerat potrivit bugetului, preferintelor si cerintelor mele. Nu l-am cumparat de nou, am preferat sa studiez mai multe site-uri de anunturi timp de mai multe saptamani pentru a gasi o oferta buna. Dupa vreo 2 saptamani am dat de un C6-01 la un pret destul de bun, dar nu arata prea bine. Accesoriile telefonului sunt noi, nefolosite si a venit la pachet cu un card de 8 Gb, destul de bine, as spune.

Trebuie sa va mai zic ca mi-am incalcat un angajament pe care mi-l luasem in momentul in care mi s-a stricat celalalt telefon cu touchscreen, am spus ca nu imi voi cumpara niciodata un alt telefon cu touchscreen, dar se pare ca am dat de unul care sa-mi placa si l-am cumparat.

Imi place in special camera telefonului, de 8 megapixeli si sistemul de operare care este unul autonom Nokia, Nokia Belle, parca, nu sunt un fan Android, nu prea-mi place Android-ul, desi sistemul de operare al acestui telefon seamana mult cu un Android, nu e un Android. Se misca binisor, cel putin pentru inceput, pe mai tarziu vedem. 🙂 Sper sa nu ma dezamageasca si asta.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

