Intarzie PR update-ul


Toti webmasterii spuneau ca la sfarsitul lui mai, cel tarziu inceputul lui iunie se va face PR update, dar se pare ca s-au inselat. Au trecut deja 13 zile din luna iunie si nu s-a facut niciun PR update, asa ca trebuie sa mai asteptam pana cand vom vedea si noi daca Google va fi generos in ceea ce priveste PageRank-ul sau nu.

Unii spun ca update-ul intarzie sa apara din cauza aparitiei din saptamanile trecute a update-ului algoritmului Penguin, dar nu cred ca cele doua lucruri au vreo legatura, e doar o asemanare intamplatoare. Cred ca Google ne joaca feste si ne lasa sa asteptam un nou PR update mai mult decat de obicei, asa ca update-ul cred ca va veni dupa jumatatea lunii iunie, aproape de sfarsit, dar va avertizez ca doar cred, nu am de unde sa am date reale despre acest update, cum nici altii nu au date despre acest update, nimeni nu are de unde sa stie cand va fi facut cu exactitate, putem doar specula pe aceasta tema sau, eventual, putem face niste calcule si putem stabili o anumita ritmicitate, dar nici in acest fel datele rezultate nu sunt relevante, asa ca nu putem decat sa asteptam in liniste si sa vedem ce ne pregateste Google.

In ceea ce priveste acest blog, cred ca ma voi mentine la PR 4 si nu voi creste, in orice caz, s-ar putea sa imi scada PageRank-ul, avand in vedere faptul ca in ultimele luni am cam neglijat blogul, abia acum am inceput sa ma mai ocup de el si mi-a mai venit cheful sa scriu. Ati observat ca scriu din ce in ce mai des, se pare ca sunt inspirat si am un mare chef de scris. Am o multime de idei de articole pe care le-as putea scrie, dar nu am inca ideea potrivita pentru a organiza intr-un fel aceste articole, inca lucrez la asta. Principala mea problema este corelarea titlurilor cu continutul, observ deseori ca nu prea imi iese acest lucru.

3 gânduri despre &8222;Intarzie PR update-ul&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

