Posomoratul.


Astazi am avut iar o sesiune de meditatie, m-am gandit la tot ce am vazut, auzit, la planurile mele si la multe altele, asa cum se intampla deobicei. Mi-am adus aminte de un prieten, nu-i pot da numele pentru ca mai intra pe blogul asta si cred ca s-ar supara daca si-ar vedea numele pe aici, dar nu se supara daca ii spun povestea aici, cel putin asa cred eu. 

Are o gramada de probleme, de cand il stiu e posomorat si pesimist, nu l-am vazut niciodata fericit sau sa rada. Nu pentru ca nu vrea, ci pentru ca are o multime de probleme si, spune el, nu isi permite sa rada. Nu stiu daca are rost sa fie posomorat pentru niste probleme, dar asta este alta problema, nu acolo vreau sa ajung. Vreau sa va imaginati cat poate fi el de pesimist si posomorat daca stand in fata televizorului si dand peste un film de comedie spune: „Aaa… Comedie, nu-mi place, e un film care te face sa razi, nu-mi place umorul”. Nu stiu daca trebuie sa mai adaug ceva, dar cand l-am auzit spunand asta am spus: „Oau!” si nu am ramas blocat, nu am mai putut spune nimic.

Nu stiu daca are motive atat de serioase sa fie posomorat intotdeauna, recunosc, si eu am momente in care simt ca nu mai pot continua si sunt suparat, dar nu las niciodata o astfel de stare sa ma cuprinda si reusesc sa ies destul de repede din ea, dar prietenul meu mi-a demonstrat ca nu toata lumea e asa si m-a facut sa ma gandesc serios la o modalitate prin care-l pot face sa iasa din starea de posomorare. M-am gandit la cateva modalitati, dar inca lucrez la asta si sper sa il fac sa rada cat mai curand. 😉

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

