Am fost prieteni.


In dimineata asta m-am intalnit cu un fost coleg de generala, as putea spune ca intr-o perioada a fost cel mai bun prieten al meu, dar dupa ce am terminat generala lucrurile s-au schimbat mult. Trebuie sa va mai spun ca in copilarie am fost si vecini, stateam la cateva case distanta si ne intalneam zilnic, inclusiv in vacanta.

Asa cum spuneam, dimineata m-am intalnit cu el, l-am recunoscut de departe, iar cand m-am apropiat de el l-am salutat, dar el nu a dat niciun semn, nu mi-a raspuns in niciun fel, chiar, cred, ca m-a evitat. Ma gandesc ca de multe ori veneam de la scoala si venea la mine si ne jucam pe calculator impreuna si mancam cate un sendvis in pauzele de la joc, dar a uitat toate astea, m-a tratat ca pe un necunoscut, chiar nu m-a salutat. Ma simt destul de prost, stiind relatiile pe care le-am avut inainte cu el. Am fost prieteni, acum ne facem ca nu ne cunoastem, am devenit adulti si ne dam ocupati si ne facem ca nu ii recunoastem pe cei care ne-au fost alaturi mai de mult. Lucrurile se schimba, mentalitatile se schimba, oamenii se schimba, am pierdut un om pe care-l consideram un bun prieten, dar se pare ca nu a fost niciodata asa, m-am inselat, mi-am pus increderea in cine nu trebuie. Am fost prieteni, acum suntem doar doi necunoscuti, nu avem nimic in comun, am uitat totul.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

