Noutati de la Panasonic in materie de masini de spalat ecologice


Recunosc, nu sunt unul dintre cei care lupta pentru mediul inconjurator, nu sunt un ecologist adevarat, respect mediul inconjurator in masura in care imi sta in putinta, nu ma dau in vant dupa actiunile de ecologizare si marsurile pentru natura, consider acestea o pierdere de timp, in special pe cele din urma care nu sunt luate de nimeni in seama, sa spunem actiunile de ecologizare isi au rostul si sunt bune in felul lor, dar nu am participat la nicio astfel de actiune si nu voi participa niciodata. Nu agreez ideea de a face curat dupa toti fraierii care nu apreciaza natura, mai bine i-am educa pe cei mici sa respecte natura si viitorul ne este asigurat intr-un fel, dar sa trecem inapoi la Panasonic si la toate aparatele electrocasnice si la toate incercarile pe care le face aceasta companie pentru a nu degrada mediul inconjurator.

Recent Panasonic a lansat o noua gama de masini de  cu aburi si uscatoare, aparate electrocasnice echipate cu o noua tehnologie numita Steam Action. Nu m-apuc sa va explic ce este aceasta tehnologie, puteti afla informatii despre ea printr-o simpla cautare pe Google sau printr-o simpla accesare a site-ului oficial Panasonic. Oricum, aceste doua lansari ale Panasonic, masina de spalat cu aburi si uscatorul, sunt o imbinare perfecta a tehnologiei si inteligentei japoneze. Apreciez multinationalele japoneze, Panasonic numarandu-se printre companiile a caror evolutie o urmaresc si o apreciez. Cele doua produse nou lansate, masina de spalat NA-140VS4 si uscatorul NH-P80S1 au un design inteligent si nu scot un zgomot foarte mare in timpul functionarii, in comparatie cu celelalte aparate electrocasnice de acelasi fel.

Produsele pot fi achizitionate din magazinul Panasonic din Oradea , Crisul Center et 4 sau de pe internet accesand paginile  www.magazinpanasonic.ro  sau www.mezamir.ro.
Imi pare rau ca mi-am luat recent masina de spalat si nu am nevoie de una, chiar as fi fost tentat sa o cumpar pe cea ecologica pe care au lansat-o cei de la Panasonic, dar nu de data aceasta. E interesant cum o companie se indreapta catre lansarea de produse ecologice, in timp ce intreaga piata o ia intr-o cu totul alta directie.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

