Relaxare.


Astazi am avut si eu o zi mai lejera, dupa ce am terminat o saptamana extrem de grea. Mi-am permis sa frec menta toata ziua si sa nu fac nimic, asta inseamna pentru mine relaxare, sa stau intins pe spate si sa admir soarele si natura. Azi-noapte m-am culcat la ora 2 dupa ce am lucrat timp de mai multe ori la repararea sistemului de operare al calculatorului. Pur si simplu nu se deschidea sistemul de operare, dupa indelungate incercari am reusit sa-l rezolv.

Inca nu mi-am dat seama de unde a aparut aceasta problema, doar i-am dat un restart si, taadaaaamm, a aparut eroarea aia. E bine ca am reusit s-o rezolv, fara alte complicatii.

As putea sa adaug o multime de lucruri despre ceea ce am facut saptamana trecuta, dar ma opresc aici, nu imi stric relaxarea scriind despre ce am facut in saptamana trecut, un stres continuu si o zbatere degeaba pentru niste lucruri tampite, fara vreun rezultat.

Imi continui relaxarea, am deschis televizorul si ma uit la programul preferat timp de o ora. Atat. Relaxare placuta! Pe maine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

