Bautura mea preferata


Scriam sambata in articolul in care spuneam ca ma relaxez ca am avut o saptamana plina si ca profit de o zi libera pentru a mai scapa de stresul si tensiunea adunate in saptamanile trecute. Zilele astea 2 pe care le-am petrecut relaxandu-ma am baut bautura mea preferata, nu e nimic special, e doar cafea.

Prefer cafeaua tare, rece, uneori, daca e cazul, imi pun si cateva cuburi de gheata, dar niciodata nu imi prepar cafeaua fara lamaie. Prefer sa nu o beau sau sa asptept pana fac rost de lamaie. Zilnic beau aproximativ 400 de mililitri de cafea, mai exact o cana, cana mea preferata cu un zambaret pe ea. La o cana storc jumatate de lamaie.

Multi rad de mine si de reteta mea de cafea cu lamaie, zic ca nu au mai auzit de asa ceva. Eu am mai dat de asta si in unele restaurante, dar prima data cand am baut asa ceva mi-am preparat-o eu, fara sa vad vreo reteta sau sa ma inspir de undeva, pot spune ca a fost un trilulilu, un zuzu-zuzu de-al meu. Nu ma consider inventatorul bauturii mele preferate, sunt sigur ca multi au baut aceasta combinatie de cafea si lamaie inaintea mea, dar imi place la nebunie sa savurez aceasta bautura, ma relaxeaza si imi reda vitalitatea pe care o pierd deseori din cauza oboselii.

 

Desi nu am foarte mult timp liber, in timp ce scriu articolul imi savurez bautura preferata, chiar acum am luat o gura din ea si pot spune ca e dementiala, imi place la nebunie, desi o beau zilnic de aproape 2 ani, nu ma satur de ea. Dupa ce am facut cafeaua am lasat-o sa se raceasca si am stors jumatatea de lamaie si am adaugat si 3 cuburi de gheata pentru ca e foarte cald afara si doresc sa ma racoresc.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

