Vedeta, bataie si alte complicatii


Spun doua cuvinte cheie care va aduc aminte cu siguranta despre ceva mediatizat recent, vedeta si bataie. Da, vorbesc despre Alexandra Stan pe care a batut-o nu stiu cine. Mi se pare o prostie mediatizarea acestei vedete si nu cred ca este important si intereseaza pe cineva ca a luat bataie ea si din ce cauza.

E destul de grav si din asta ne putem da seama la ce nivel ajunge violenta in Romania, dar in acest caz trusturile media au cam exacerbat aceasta poveste si au facut pe Alexandra Stan sa mai castige niste bani si niste compatimiri din partea publicului. Ca sa va dati seama cat ma intereseaza subiectul, nu stiu cine a batut-o pe aceasta cantareata si care este motivul. Am schimbat programul de fiecare data cand am dat de o stire despre asta. In fiecare dimineata am vreo 15-20 de minute in ca imi beau cafeaua(vezi articolul meu despre bautura mea preferata) si urmaresc stirile pe jumatate adormit si in ultimele dimineti ma plimb printre programe pentru a nu vedea stiri despre scandalul asta si sa vad declaratiile date de Alexandra Stan cu ochii umflati. Am spus, e trista aceasta poveste, dar nu cred ca trebuia mediatizata atat de mult, daca tot sunt atat de multi care inghit astfel de stiri, eu zic ca ajungea o stire, o data si ATAT, nimic altceva, dar nu si trusturile media sunt de aceeasi parere, ele doresc sa castige cat mai multa audienta de pe urma celor care sunt interesati de stirile proaste.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

