Pauza


Mai am o zi si iau o pauza, o pauza lunga de aproape 2 luni, da, intru in vacanta. Am terminat clasa a unsprezecea, la anul dau de naiba pentru ca trebuie sa dau BACul, asa ca nu stiu cat ma voi putea relaxa in aceasta vacanta si cat timp voi avea sa scriu pe blog.

Oricum, cred ca in vacanta asta imi voi face mai multe griji si ma voi stresa degeaba decat sa invat sau sa fac ceva cu folos, ca de obicei. Mereu mi-am facut planuri serioase pentru vacante, dar niciodata nu am reusit sa le pun in aplicare complet. Din nou mi-am facut planuri si imi propun, mai mult ca niciodata, sa le pun in aplicare si sper sa reusesc, desi inceputul e promitator si deja dau semne de oboseala, de aici incepe lenea si asa mai departe, asa ca imi trebuie o saptamana sa ma dezmeticicesc, dupa aia ma voi putea apuca de treaba, altfel nu voi reusi.

Mi-am propus multe pentru aceasta „pauza lunga”, precum crearea unui nou proiect online, vreau sa citesc mai mult, sa scriu mai mult pe blog, sa invat mai mult marketing, sa ma apuc de content writing si multe altele, dar voi vedea in ce masura voi reusi sa indeplinesc toate acestea.

Ma relaxez, nu ma deranjeti! Beau o limonada cu gheata, e prea tarziu pentru a bea o cafea. Succese!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

