Mouse nou


M-am plictisit de mouse-ul pe care l-am avut pana acum si m-am hotarat sa inlocuiesc mouse-ul pe care-l am acum cu altul. Acum am un mouse LG, mi-e lene sa dau detalii despre model, este un model clasic, nimic prea special la el.

Ieri i-am zis unui prieten ca sunt in cautarea unui nou mouse si m-a luat la misto si a inceput sa rada de mine, asa e el mai mistocar. La inceput mi-a zis ca pentru mine ar fi perfect un mouse fosilizat, apoi mi-a zis ca un mouse masina ar fi si mai bun. Prima varianta nu imi place, nu as face nici celui mai mare dusman al meu un astfel de mouse, e cea mai proasta idee pe care am vazut-o vreodata, dar ideea de mouse masina imi place, dar mi-as lua un astfel de mouse doar pentru a ma distra, nu am cum sa il foloses  zilnic, cel putin asa cred eu, dar intai cred ca imi voi cumpara un mouse BMW si mai tarziu imi voi spune parerea si voi vedea daca acest mouse poate fi folosit zilnic sau doar este un cadou funny pe care-l poti da prietenilor. Vorbind despre aceste mouse-uri masina mi-am adus aminte de o veche pasiune de a mea, masinile. Cand eram mai mic eram sigur ca ma voi face sofer de camion sau pilot de curse, dar crescand mi-am dat seama ca nu pot face nimic cu aceste meserii si trebuie sa imi caut altceva mai serios de munca. De-a lungul timpului, in cativa ani, usor-usor am uitat de masini si nu mai sunt interesat aproape deloc de masini. Pana atunci stateam zilnic ore intregi in fata calculatorului sa citesc stiri si sa urmaresc tot felul de competitii auto, nu era masina nou lansata despre care sa nu stiu ceva, trebuia sa stiu despre toate masinile ceva. Stateam si ma uitam la emisiuni si competitii auto multe ore zilnic doar din pasiunea mea pentru masini, dar acum mi-a trecut aceasta pasiune pentru masini, probabil pentru ca nu mai am timp sa ma ocup nici de lucruri mult mai importante decat aceasta pasiunea, totusi, uneori ma gandesc cu nostalgie la acele vremuri si ma mai uit pe forumurile auto pe unde activam si imi admir postarile. Intr-o perioada ajunsesem cel mai active membru pe un forum auto destul de mare si aveam cel mai mult timp petrecut online dintre toti utilizatorii, dar acele vremuri au trecut si mi s-au schimbat interesele si pot spune ca si pasiunile mi s-au schimbat mult. Nu stiu cum fac, dar nu am timp sa fac nimic, mai am ceva treaba, dar in rest sunt atat de obosit incat nu mai am chef de nimic, abia imi fac timp sa citesc 10-20 de pagini pe zi si sa mai scriu ceva pe blog, in rest nu mai am chef sa fac nimic, sper sa ma „recuperez” si sa imi reiau ritmul.

Pff, acum mi-am adus aminte ca azi este 21 iunie, iar maine, 22, este ziua unui bun prieten de-al meu si nu am nici cea mai vaga idee despre ce cadou sa-i iau. Stiu ca e pretentios si nu prea accepta orice, asa ca am o mare bataie de cap cu aceasta zi de nastere. Am cautat si am gasit niste idei de cadouri, dar din cate-l stiu eu pe prietenul meu, e si el pasionat de masini si, in fine, daca nu voi gasi o alta idee de cadou ii voi lua un mouse masina, cu atat mai bune, cu cat il voi intreba pe el cum functioneaza si daca ii place imi voi lua si eu unul. Vorba romanului, impusc doi iepuri deodata.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

