Groaznic


Raman impresionat de accidentul din Muntenegru despre care stiti si voi multe detalii, cu siguranta. Nu trebuie sa dau detalii despre accident, asa cum spuneam, este un caz mediatizat si tragic.

Nu as dori sa fiu in pielea rudelor victimelor accidentului. Am ramas impresionat de viteza de reactie a muntenegrenilor, dar pe de alta parte si de cea a romanilor. Nu m-asteptam sa se mobilizeze atat de multe persoane pentru ceea ce poate fi catalogat drept cel mai sangeros accident de care a avut parte Romania, dar ca un plus pentru durerea deja existenta, accidentul nu a avut loc in Romania, ci undeva destul de departe.

Numarul mortilor se mareste, decedand des unii dintre raniti. Chiar in acest moment citesc o stire despre soferul autocarului care a murit, dar informatia nu a fost confirmata oficial, presa speculeaza din „niste surse”.

Totul e groaznic, imi pare rau pentru ca s-a intamplat asa ceva si sper sa fie un caz singular, sa nu se mai intample asa ceva nicaieri, niciodata.

Condoleante rudelor decedatilor! Insanatosire grabnica celor raniti!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

