Altceva?


Am avut ceva mai mult timp liber decat inainte si am gasit si eu cateva ferestre in timpul meu liber pentru a ma uita putin la televizor. Am urmarit stirile pe 3 posturi de televiziune si pot spune ca au predominat, ca de obicei, doua stiri fara vreo importanta si relevanta pentru un om intreg, din punctul meu de vedere.

Prima stire care a predominat pe toate cele trei posturi de televiziune este in legatura cu Alexandra Stan si bataia pe care a incasat-o acum nu stiu cat timp, dar cred ca destul incat sa uitam repede de ea, dar nu de aceeasi parere sunt si posturile de televiziunile care speculeaza ceea ce cer prostii si numai despre asta vorbesc. Vezi articolul despre aceeasi tema. Cea de-a doua tema despre care se tot discuta la stiri este, nu stiu cum sa spun, Steaua si Becali, Steaua va fi suspendata sau nu, patronul Stelei vrea sa fie eliberat pentru nu stiu eu ce, dar pot spune ca nu a trecut zi de cand a fost incarcerat Becali sa nu se vorbeasca despre el si afacerile lui si clubul sportiv pe care-l detine, el nu cred ca e implicat in asta, cred ca e o victima a fomistilor din televiziuni care cauta cu orice pret sa-si mareasca audienta din orice ra#!t de stire.

Mai este o stire despre care se tot discuta la televizor, dar cred ca evenimentul este mediatizat pe buna dreptate, este vorba despre accidentul din Muntenegru despre care am scris aici(click). Este vorba despre un eveniment tragic ce merita discutat si despre care trebuie sa fim informati, dar cred ca unele televiziuni exagereaza, altele discuta la subiect, nu deviaza si nu exacerbeaza informatiile „din surse”, asa cum spuneam si in articolul „Groaznic”.

Cand mai vad si eu altceva pe la TV? Cand vom vedea si noi niste stiri serioase despre oameni seriosi si evenimente serioase? Niciodata, parerea mea. Poate noua generatie va fi mai educata si va sti sa-si impuna punctul de vedere si nu va mai inghiti toate prostiile mass-mediei.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

