Pesimist


Astazi este a doua zi de pesimism. Ieri nu mi-a mers nimic bine sau asa cred eu, iar astazi m-am certat cu toti care mi-au iesit in cale. Daca si maine va fi la fel trebuie sa iau in serios aceasta problema si sa gasesc un mijloc prin care s-o anihilez, pentru moment nu prea iau aceasta stare in seama pentru ca se intampla deseori sa trec prin astfel de stari.

Curios este ca aceste stari de pesimism, sa le numesc asa, dureaza cel mult o zi, dar de aceasta data am si o a doua zi de pesimism. Momentan totul pare in regula, m-am calmat si mi-au trecut toti nervii pe care i-am avut, am reusit sa ma debarasez de tensiunea psihica pe care am adunat-o in ultima perioada. Desi am fost intr-o vacanta si m-am relaxat, se pare ca nu a fost de ajuns si cred ca imi trebuie o saptamana de relaxare, ceea ce e, practic, imposibil in acest moment, am ceva de treaba in fiecare zi, nu pot sta linistit deloc, n-am timp sa invat nici macar pentru BAC, asa cum imi propusesem mai de mult. Sper sa reusesc sa-mi fac timp si sa imi petrec timpul asa cum vreau eu, in acest moment imi este aproape imposibil sa fac ce vreau eu, e o poveste destul de lunga ce sta in spatele acestor activitati pe care trebuie sa le fac, dar nu m-apuc sa povestesc aici, poate alta data, intr-un alt articol.

E cald afara, a venit canicula, deja mi s-a acrit de caldura. Este exact ceea ce nu aveam nevoie in acest moment, dar deja parca m-am obisnuit si vreau sa se mai incalzeasca si cred ca voi merge la sauna, mi se pare o provocare interesanta.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

