Whoa! Ce vreme!


De cateva zile in fiecare seara ploua si e furtuna, m-am plictisit sa stiu ca ploua in fiecare seara si ca nu pot iesi nicaieri din cauza vremii. Exact in momentul asta aud cum tuna si vad ca s-a intunecat afara, vad ca deja incepe sa picure, deci nu e nimic deosebit fata de celelalte seri, incepe furtuna, incepe sa tune si sa fulgere si mai tare, incepe sa bata vantul puternic si incepe sa ploua tare.

Daca tot ploua si e vreme proasta, ce-am de facut altceva decat sa stau pe internet si sa vizitez diverse site-uri, as putea si sa citesc, dar nu am chef, pur si simplu, nu vreau sa pierd timpul facand ceva ce nu-mi place.

Am scris mai de mult intr-un articol povestea cautarii unui cadou pentru ziua unui prieten, dupa ce am cautat si am tot cautat i-am luat un portofel pentru carduri din aluminiu si i-a placut la nebunie. L-am comandat de pe Internet, de pe un site specializat in vanzarea de cadouri, oferind o gama variata de cadouri personalizate, unele mai utile, altele mai amuzante, fiecare avand ceva special, toate fiind diferite de toate cadourile pe care le fac toti.  Mi se pare cea mai inspirata idee de a vinde ceva, adica printre cele mai cautate lucruri sunt intotdeauna cadourile, indiferent de posibilitatile economice oamenii fac cadouri.

Daca as fi un intreprinzator si as avea destui bani de investit, cred ca as alege sa-mi fac un magazin cadouri. Oricum, cred ca ar fi destul de greu sa ma „bat” pe piata cu cei de la Cadouridetop.ro care ofera niste servicii ireprosabile si niste produse de calitate la preturi foarte bune, de aceea deocamdata stau si ma gandesc si caut o alta idee de afacere. Apreciez pana la nebunie ideile de cadouri pe care le ofera acest magazin de cadouri si cred ca nu voi rata nicio ocazie de a cumpara vreun cadou unui prieten fara a verifica site-ul lor. De multe ori m-am trezit in lipsa de idei de cadouri si am fost nevoit sa iau la intamplare un cadou, doar pentru a nu ma duce cu mana goala, cu ar spune unii. La fel v-as recomanda si voua, daca nu aveti vreo idee de cadou sau daca cautati un cadou anume va recomand sa verificati oferta acestui magazin de cadouri si cu siguranta veti gasi ceea ce cautati sau veti gasi ceva asemanator sau cu totul diferit care va va placea si va fi un cadou perfect pentru cine doriti.

Cel mai mult apreciez de pe acest site de cadouri mouseurile in forma de masina si stick-urile de memorie, dar si portofelele de aluminiu imi plac. Inca sunt fascinat de imaginatia si ideile pe care le ofera acestia cumparatorilor prin cadourile pe care le vand.

Pa, pe data viitoare! Pana atunci ma mai uit pe acest site in cautarea unor alte cadouri. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

