Bolnav.


Ieri nu am scris pe blog pentru ca m-am simtit cam rau. Am stat toata ziua in pat din cauza unor dureri de stomac. Nu erau atat de puternice, dar nu am avut chef deloc sa scriu pe blog, avand in vedere ca fiecare miscare brusca imi intetea crampele de la stomac.Am zis ca mai bine stau in pat, fara sa imi iau laptopul in brate sau sa scriu de pe telefon, am zis ca merit o pauza, n-am facut mare lucru, dar o pauza este binevenita oricand.
Observ ca totul incepe sa se duca-n jos in online, vorbesc de proiectele pe care le am eu. Le-am abandonat de ceva vreme, de fapt, am continuat sa lucrez la ele, dar nu asa cum o faceam odata, cu placere si dedicare, asta se si observa acum. Rezultatele incep sa scada, in acest moment pot spune ca banii pe care mi-i aduc aceste proiecte sunt aproape de zero si nu reusesc nici macar sa-mi cheltuielile de tinere a site-urilor online si de intretinere a acestora. Frumos, nu? Imi asum vina si trebuie sa scot bani din buzunarul meu daca sunt lenes si nu ma tin de treaba. 😀 Daca nu m-apuc repede de treaba s-ar putea sa creasca cheltuielile in continuare si se adanceasca si minusul. Oricum, in acest moment imi este ceva clar, trebuie sa abandonez proiectele pe care le am in acest moment, sa le las balta si sa ma apuc de altele daca vreau sa mai fac niste bani si sa reduc deficitul. In acest moment nu am nicio idee, dar inca ma gandesc si sunt sigur ca cineva de sus tine cu mine si, in fine, voi gasi o idee cat de cat buna pentru a mai face niste banisori. Ceea ce stiu cu exactitate este ca singurul site care nu-mi „cere” bani sa-l intretin este acest blog, Mein Mindz, in rest toate siteurile au anumite costuri, ori domeniu, ori domeniu si gazduire, ori bani bagati in designul logourilor si in linkuri etc etc

Asta-i tot, am fugit sa caut noi idei.

 

O zi buna,

Mein Mindz.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

