Am o idee.


Am o idee. Vreau sa ma las de blogging si de orice lucru online timp de 1 an pana cand dau Bacalaureatul. Sunt in cautarea unei metode prin care sa ma motivez sa invat si prin care sa reusesc sa inlatur factorii disturbatori, sa pot invata in liniste. Asa am ajuns la aceasta idee.Nu imi va fi foarte usor sa pun in practica aceasta idee, dar daca ma voi stradui putin voi reusi sa nu mai am nicio legatura cu webmasteringul timp de 1 an si ceva. Dupa aia voi vedea ce voi face si voi vedea daca voi mai avea timp si de online si de repunerea pe picioare a proiectelor mele. Niciunul dintre ele nu va fi suspendat, va ramane up, dar nu voi mai posta nimic in aceasta perioada, ma voi axa pe alte lucruri, voi incerca sa invat din ce in ce mai mult, poate voi reusi sa iau o nota mare la BAC. Pana la BAC trebuie sa ma apuc de invatat si s-ar putea sa nu ma mai cititi ceva timp. Este posibil ca acest blog sa nu ramana abandonat, voi posta un articol la 2-3 saptamani, cand voi avea timp si imi voi aduce aminte de acest blog.

 

Deocamdata stau degeaba si nu pun mana pe nicio carte. Nu am chef si nici nu am o strategie, o metoda bine definita prin care sa invat, nu am chef sa citesc ca un papagal si sa repet pana stiu totul, sunt in cautarea unei metode de invatare pe lunga durata.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

