Relax.


Am intrat intr-o relaxare totala. Nu stiu daca in momentul asta mai poate fi numita relaxare, as putea-o numi o stare de lene totala, fara sa exagerari. Nu mai am chef sa fac nimic si nu fac nimic. Nu am chef sa mai scriu, nu sciu aproape deloc pe niciun site, scriu cu o frecventa mai mica decat inainte si articole mult mai scurte decat inainte. Stiu ca ar trebui sa ma apuc sa invat, dar nu am niciun chef sa invat, desi stiu ca mai tarziu imi va parea rau ca am pierdut timpul degeaba si va trebui sa trag tare si sa invat mai mult intr-un timp mai scurt, nu ma motiveaza nimic sa ma apuc sa fac ceva.
Stau si pierd timpul toata ziua, nici macar nu mai stau in fata calculatorului sa citesc ceva sau sa mai modific ceva pe vreun site de-al meu sau verific unele surse pentru a invata lucruri noi, nu-mi mai pasa de nimic. Sunt intr-o nepasare totala, asa cum spuneam, nu stiu ce ma va trezi si ma va pune la treaba, probabil tot eu voi fi cel care va trage semnalul de alarma, dar nu vad prea curand acest lucru din partea mea.

Lenevesc, lenevesc si lenevesc… Mai fac unele treburi care-s obligatorii, in rest nimic. Mai citesc in unele zile cateva pagini din vreo, dar ma plictisesc repede si cad din nou in starea de somn.

Nu stiu cum sa ies din aceasta stare, nici nu ma chinui foarte mult, e drept.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

