Filme.


Asa cum spuneam si in articolele anterioare, sunt in vacanta si nu am chef de nimic. Ma plictisesc, nu vreau sa fac nimic. Stiu ca am treaba, dar nici gand curand sa ma apuc sa fac ceva.Stau, stau si stau degeaba. Am mai citit dintr-o carte cateva pagini, dar m-am plictisit repede si am inchis-o. Astazi m-am hotarat sa pierd timpul intr-un mod mai bun, mai placut mie si poate mai folositor, asa ca am luat decizia sa ma apuc sa ma uit la filme. Niciodata nu mi-a placut sa ma uit la filme si pot spune ca numarul filmelor pe care le-am vazut nu depaseste cifra 50.

Din plictiseala am inceput si am vazut 3 filme astazi. Primul a fost o comedie destul de cunoscuta anul trecut, al doilea film a fost unul horror, abia lansat si al treilea a fost un film-documentar despre capturarea Osama bin Laden. Atat pe astazi. Am vazut filme bune si ma bucur ca mi-am pierdut timpul cu folos.

La mai multe filme pe maine si pe alte zile! Am fugit sa ma uit la un alt film. Pa!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

