Planuri mari.


Din nou ma amagesc si fac nu stiu ce planuri mari, dar deja vad ca nu le pot pune in practica. Ma lupt cu mine sa ma schimb, dar nu prea-mi iese nimic. Incerc, ma lupt, dar niciun rezultat.

Unii ar zice ca nu am destula vointa, dar cu cat imi doresc mai tare, cu atat succesul planurilor mele o ia in jos. Ma chinui din rasputeri, dar nu-mi iese nimic, ma chinui si, la fel, totul se duce dracului.

M-am plictisit sa tot o dau in bara, ca sa nu spun ca am o stare de indispozitie totala, incerc sa nu iau in seama esecurile si sa invat ceva din ele, dar procrastinarea ma omoara. Atunci cand nu intervine procrastinarea si ma apuc de treaba, lucrez din greu la ceva si incep sa apara semnale de succes, deodata totul ia o alta intorsatura si incepe totul sa se duca naibii, daca este vorba de un site sunt penalizat, daca este vorba de un proiect in offline, ceva nu merge bine si o dau in bara si asa mai departe.

 

Este clar ca undeva exista o problema, m-am plictisit, m-am saturat sa ma lamentez in zadar si sa nu-mi mearga nimic bine. Deocamdata sunt in regula, am putere sa lupt, dar imi fac probleme pe mai tarziu cand voi obosi si nu voi mai putea trece cu atat de multa usurinta peste esecuri. Inca nu am descoperit unde gresesc si ce face lucrurile sa mearga prost.

 

Atat, gata cu lamentatiile.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

