Canicula.


Dupa cateva saptamani de racoare si ploi vremea s-a incalzit si a venit deloc asteptata canicula. Azi m-am topit de caldura stand in casa. Nu am stat cu ochii pe termometru, dar widgetul de meteorologie imi spune ca maxima de astazi a fost de 35 de grade.Ca sa va tin la curent cu starea mea de spirit, pot spune ca sunt in continuare plictisit, demotivat si fara chef de a continua sau de a face ceva. Nicio schimbare momentan, poate ar fi una mica, dar e de moment, ma refer la o doza mica de optimism pe care am reusit sa mi-o creez singur dupa cateva zile de pierdut timpul, de lancezeala si de facut lucruri fara sens, fara vreun beneficiu.

 

Inca sunt la nivelul de planificare si inca gandesc o strategie, dar negativismul meu imi spune ca totul se va termina rau si nu voi invata nimic si voi da in bara cu BACul. Nu e atat de rau, desi anul acesta am iesit al doilea pe clasa si am invatat, pesimismul ma omoara si ma face sa nu ma apuc de treaba. Mai stau eu putin, dar ma voi apuca de treaba.

2 gânduri despre &8222;Canicula.&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

