Counter Strike 1.6


Nu mi-a trecut lenea si inca ma chinui sa ma pun pe picioare si sa ma apuc de treaba. Mai stau saptamana asta si de saptamana viitoare ma voi apuca de treaba.Este un motiv care ma tine deocamdata ocupat si imi favorizeaza procrastinarea, dar nu-l pot spune aici. Oricum, de saptamana viitorare sunt liber si ma pot apuca de treaba in voie.

De cand n-am mai scris m-am uitat la mai putine filme, dar mi-am redescoperit o veche pasiunea, din perioada de cand eram gamer, Counter Strike-ul. Versiunea pe care o prefer este 1.6, este cea mai simpla si inca, cred, cea mai jucata. Am o multime de servere pe care pot juca, asa ca nu am facut altceva in aceste zile decat sa pierd timpul jucand Counter, altceva nu am facut.

Imi mai permit acest lux inca cateva zile, aceasta saptamana, apoi voi fi nevoit sa imi organizez timpul si sa imi fac un program care sa-mi fie de folos, nu precum cel pe care l-am adoptat de cand am terminat anul asta scolar.

Inca sunt in cautarea unei tehnici de management a timpului, am gasit cateva si deja am ales vreo 2 care ar putea sa fie alegerea mea finala.

 

Am iesit, am ceva treaba si mai tarziu sunt iar incalecat pe calculator sa joc Counter Strike 1.6.

 

Succes tuturor!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

