Back to work


Dupa 3 saptamani in care nu am facut aproape nimic in folosul meu, am revenit la treaba. In ultimele 3 saptamani m-am uitat la cateva filme si am jucat Counter Strike, puteti vedea mai multe detalii in articolele anterioare daca va uitati in arhiva. Am pierdut timpul in moduri neobisnuite pentru mine pentru ca am avut companie, am avut cu cine sa ma uit la filme si sa ma joc, dar acum am ramas din nou singur si revin la ceea ce faceam inainte, sper sa reusesc sa reintru in ritmul meu vechi, sa ma apuc sa scriu pe blog, nu este greu sa va dati seama ca nu am facut nimic in aceste 3 saptamani, doar uitati-va in arhiva blogului si vedeti cat de rar am scris.

OK. Acesta este primul meu obiectiv, sa scriu mai des. Un alt obiectiv al meu este sa ma apuc sa invat pentru BAC, sa recapitulez materia pentru la anul cand voi da BACul. Imi este putin cam frica, dar cred ca doar din cauza mediatizarii prea mari a nereusitelor celor care au dat BACul in ultimii ani. Scandaluri ca au copiat, au dat mita, doar exagerari si numai stiri de ****, nu cred ca era nevoie de asa ceva, dar asta este mass media romaneasca, mi se pare atat monotona, discuta acelasi subiect zile intregi, dupa ce a trecut scandalul cu BACul, vad acum ca se dau o multime de stiri despre un nu stiu cine care a murit, nu am idee cine e cel care a murit, dar imi dau seama cu usurinta ca este inconjurat doar de prosti si inculti, nu m-ar mira ca el sa fie altfel. Nu cred ca trebuia sa se mediatizeze atat, ajungea o stire, dar astia numai despre asta discuta.

 

Gata! M-am hotarat, revin la treaba, incerc sa-mi reintru in ritm. Back to work! Bye-bye!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

