Filozofie


Desi am spus ca ma apuc de invatat pentru BAC, am gasit un lucru mai interesant de facut, care sa-mi distraga atentia de la invatat: studierea filozofiei, o materie pe care o voi studia la scoala al anul.Pana acum n-am fost tentat niciodata de studierea filozofiei, am considerat-o o stiinta mult prea complicata, complexa pentru mine. Am inceput usor-usor sa ii studiez istoria si parca-mi place, asa ca asta am facut in ultimele 2 zile. Am citit cateva pagini dintr-o carte de filozofie si am mai facut si alte lucruri despre care nu am chef sa vorbesc aici. Oricum, ieri am reusit sa ma mobilizez si sa scriu peste tot pe unde mi-am propus, desi ziua de azi pare dezamagitoare pentru ca nu am reusit decat sa scriu pe acest blog, in rest nu am reusit sa scriu. La aceasta a contribuit si o durere de cap destul de puternica a caror cauze nu am reusit sa le gasesc, oricum, a fost o zi naspa, sunt putin suparat si iar am in cap doar idei pesimiste. E tarziu si inca ma doare capul, poate filozofia e de vina, parca nici de scris nu mai scriu prea bine, e clar, trebuie sa dorm.

M-am dus la culcare, nu e foarte tarziu, dar ma simt extenuat, desi nu am facut mare lucru astazi. Pa-pa!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

