Probleme cu WordPress-ul


Am cativa ani buni de cand utilizez platforma WordPress, atat pe subdomeniu .wordpress.com, cat si in varianta self-hosted pentru alte proiecte, dar niciodata nu am intampinat vreo problema, chiar daca am dat de vreuna am rezolvat-o repede, fie de unul singur, fie printr-o cautare pe forumul WordPress.Problema de aceasta data se refera la varianta WordPress de pe subdomeniu, adica la acest blog, mai exact: dupa ce scriu un articol si il public ma trezesc cu surprize, articolul postat este gol. Am patit-o de mai multe ori, dar de acum m-am obisnuit sa il salvez ca schita(draft) si in plus ii dau un copy sa ramana un clipboard in cazul in care nu e salvata schita. Am cautat pe Internet sa vad daca a mai intampinat aceasta problema, dar nu am gasit nimic, ma gandesc ca este vreo problema la mine, in browserul meu care este incarcat cu extensii pe care le folosesc pentru SEO si alte prostii. Trebuie sa fiu atent sa copii articolul mereu, altfel s-ar putea sa ma trezesc cu vreo surpriza si va trebui sa scriu articolul din nou, asa cum am patit cand scriam articolul „Back to work” si nu stiam despre aceasta problema, asa ca a trebuit sa scriu articolul a doua oara.

 

A mai intalnit cineva aceasta problema in WordPress?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

