Imprimante.


M-am apucat zilele astea sa caut niste informatii de care aveam nevoie de mai mult timp si m-am hotarat sa le printez, imi este mult mai usor sa „manipulez” informatia daca este imprimata pe hartie, pot face modificari acolo unde vreau, subliniez, mazgalesc, completez etc etc. Asa mi-am adus aminte de o discutie pe care am avut-o cu sora mea legata de imprimante, mai exact despre banii pe care-i dam pe cartuse. Cartusele imprimantelor nu sunt o problema pentru cei care printeaza doua-trei foi o data la doua-trei luni, dar sunt o problema pentru institutiile care imprima zilnic sute de pagini, poate chiar si pentru studentii care scot zilnic la imprimanta informatii de care au nevoie, cursuri, carti, referate si alte informatii. Tocmai despre asta discutam cu sora mea, despre costul ridicat al inlocuirii cartuselor, uneori este mai ieftin sa iti cumperi o imprimanta noua decat sa dai banii pe cartuse, ma refer in special la multifunctionalele neprofesionale, dedicate uzului casnic, sa spun asa, stiu ca suna funny. 🙂 Imi povestea ca in perioada studentiei a avut o imprimanta Canon MP210 si printa lunar peste 1000 de pagini. Incepuse sa calculeze cate pagini a printat acea imprimanta dupa topurilor de hartie pe care le-a cumparat, dar undeva a pierdut numaratoarea. A avut noroc si a reusit ca in cei trei ani de studentie sa foloseasca doar cartusele originale ale imprimantei, nu a fost nevoita sa le schimbe, folosea doar cartusul negru, pe cel color tinandu-l doar de muzeu. 🙂 Cartusul negru il reincarca cu tus, se specializase in asta, nu dadea banii la vreun magazin specializat in asa ceva. A mai mers vreo 2 ani imprimanta dupa ce a terminat facultatea, apoi a fost nevoita sa isi cumpere o alta imprimanta pentru ca un set nou de cartuse costa mai mult decat imprimanta noua.CISS

In discutia noastra despre imprimante i-am explicat ce este sistemul CISS si cat de ieftin este in comparatie cu achizitionarea unor cartuse noi. Sistemul CISS – continuous ink supply system – sistemul de alimentare continua cu cerneala  este un sistem care inlocuieste cartusele clasice cu un sistem care alimenteaza continuu imprimanta cu cerneala, asta ne dam seama si din nume. 😀

Mi-am cumparat mai de mult o imprimanta cu sistem CISS de pe CISSMarket.ro, un magazin specializat in astfel de sisteme, iar recent am vizitat site-ul lor, din curiozitate, si am descoperit ca au lansat o noua campanie denumita Garantia de retur, astfel, daca comanzi orice produs de pe site-ul lor, il poti returna in termen de 10 zile, fara sa fii intrebat de ce si fara sa fii nevoit sa enumeri motivele pentru care ai returnat produsele. Mi se pare o idee foarte buna a celor de la CISS Market, desi cred ca nu va fi folosita, nu ai cum sa nu fii multumit de produsele lor, cel putin din punctul meu de vedere. 🙂

Nu printez eu foarte multe pagini in unele luni, dar in altele ii multumesc sistemului CISS pentru ca ma scuteste de la plata milioanelor pe cartuse. Cand mi se termina cerneala comand un nou set de cerneala sublimare, incarc simplu acele mici rezervoare si totul functioneaza in continuare fara probleme, nu trebuie sa resetez nimic, nu trebuie sa-mi bat capul cu nimic.

Sa nu uit, inca ceva, daca esti interesat de Garantia de retur despre care am scris mai sus poti afla mai multe despre ea de pe blogul lor oficial. Ai o imprimanta compatibila cu CISS? Ar fi bine sa iti achizitionezi acest sistem daca vrei sa economisesti niste bani.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

