Scandalagiii mass-mediei


Mass-media romaneasca se transforma pe zi ce trece. Ceea ce au fost odata cele mai serioase posturi de televiziune, radiouri si ziare, s-au transformat in niste mijloace de informare a scandalurilor dintre diverse persoane publice, fie ca este vorba de prim-ministru, presedinte, vedete sau altii.Nu imi place sa ma plang, nu-mi face mare placere sa critic, dar mass-media romaneasca a innebunit, sa nu mai spun de politicienii si vedetele care le dau subiecte penibile acestora despre care sa scrie, sa faca dezbateri, sa mai spuna vreo minciuna. Nu trece zi fara sa citesc in vreun ziar sau sa vad la TV vreo stire despre contrele dintre presedinte si prim-ministru, ba despre Omar Hayssam, ba despre nu stiu ce ministru, numai scandaluri. Ar trebui sa ma mir de ce presa, televiziunile si radiourile mediatizeaza numai scandaluri, in conditiile in care primii oameni in stat se cearta intotdeauna si le dau subiecte? Nu zic nimic despre presa si emisiunile de scandal, fiecare ziar, fie el online sau offline, fiecare televiziune, au o sectiune dedicata stirilor despre vedete si scandalurile dintre acestea, nu stiu care divorteaza, nu stiu ce manelist a facut ceva, altu’ altceva, s-au batut, inca nu s-au omorat, dar au fost aproape, se cearta se injura, surori, copii, mame, frati, nu conteaza, se cearta si se injura. De-ar fi ceva de capul acestor vedete, dar numai vedete nu pot fi numite, majoritatea nu stiu nici macar sa deschida gura si nu au o minima instructie, nu mai continui despre altceva. Nu sunt eu acum marele cult, marele gentleman sau cel mai destept om din lume, imi recunosc slabiciunile, sunt prost, needucat si incult, dar nu ies in public sa-mi dau aere de vedeta. Toti se cred zmei, ii iau pe altii la judecat, se cred zei, dar nu se uita la ei.

Imi veti spune ca nu ma obliga nimeni sa-i urmaresc, dar dau intamplator de ei pe la TV, prin ziare sau ascultand radioul.

 

Pana la urma, cine l-a prins pe Hayssam? Oamenii aflati in subordinea presedintelui sau oamenii prim-ministrului? Ma contrazici? Hai sa ne batem, ne filmam si trimitem filmarea ziarelor si televiziunilor, atunci cu siguranta vom avea cariere de staruri, vedete. Ne impacam, mai lalaim o melodie impreuna, apoi ne certam cum impartim banii si iar ne batem, repetam asta de mai multe ori si ajungem oameni politici, de acolo repetam procedura. Ce zici?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

