Papuci.


Unul dintre cele mai grele lucruri pentru mine este alegerea imbracamintii si a papucilor. Nu stiu de ce, dar nu am rabdare deloc sa probez, sa ma uit prin mai multe magazine, iar mai tarziu sa ma duc sa-mi cumpar ce mi se pare potrivit.Nu, nu, nu. Sa spunem ca ma duc sa-mi cumpar papuci. Nu intru in nu stiu cate magazine pentru a vedea ce papuci au, ma duc la primul magazin pe care-l stiu eu si de unde am mai cumparat si ma uit prin el in cautarea unei noi perechi de papuci. Recent am fost sa-mi iau papuci si nu a durat foarte mult pana i-am gasit pe cei care-i cautam. Cautam niste mocasini, am procedat exact asa cum am explicat mai sus. M-am dus in magazinul meu preferat, sa spun asa, m-am dus la rafturile unde sunt expusi mocasinii, i-am analizat pe toti care erau pe acolo si am ales mocasinii care mi se potriveau, mare inginerie, in 15 minute mi-am cumparat papuci, poate mai putin de 15 minute. mocasini(Mi-am luat niste mocasini asemanatori cu cei din imaginea din stanga.)  Mi se pare ciudat faptul ca nu sunt prea hotarat de felul meu, iau foarte greu o decizie, imi ia mult pana analizez toti factorii de risc si mai apoi spun „da” sau „nu”, in functie de riscul la care ma expun. Nu e cazul de asa ceva si la cumpararea papucilor, aici sunt foarte hotarat, aleg repede, cumpar ce-mi place si gata. Ciudat, nu?

Am mai fost la cumparaturi si cu fete, dar m-am jurat ca e cel mai prost lucru pe care l-am putut face vreodata. Sa te plimbi 3-4 ore prin magazine si apoi sa spui ca nu-ti place nimic si nu iti cumperi nimic pentru ca nu aveau modelul de sandale pe care-l voiai? Oh, nu, mai groaznic de atat nu se putea, nu as fi pierdut atat timp pentru a-mi cumpara niste papuci nici daca trebuia sa mi-i aleg pentru cea mai importanta zi din viata mea, dar nu de aceeasi parere sunt si femeile, care pierd ore si ore prin mall-uri, vizitand nu stiu cate magazine in cautarea hainelor si papucilor potriviti. Nu am nimic impotriva, dar dupa ce-am patit dupa ce am fost la cumparaturi cu fetele m-am convins, nu am ce cauta cu vreo femeie sau fata la cumparaturi, sa-mi fie invatatura de minte, nu mai merg la cumparaturile cu fete sau femei, nu stiu daca toate sunt la fel, dar e bine sa fiu preventiv si sa gasesc scuze cand fetele merg la cumparaturi si au nevoie de companie.

 

Un episod petrecut recent s-a desfasurat la fel ca intotdeauan pentru mine. M-am dus sa-mi cumpar o curea, m-am uitat la toate curelele, le-am analizat 2-3 minute si am pus ochii pe 2 curele, apoi am ales una dintre ele. Mi-am mai cumparat ceva in mai putin de 10 minute. 😀

 

Cat dureaza sa-ti cumperi ceva? Pierzi ore in magazine in cautarea a ceva anume sau iti faci cumparaturile in cateva minute, ca mine? 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

