Scrii ceva rău despre BOR? La închisoare!


Acum vreo oră am văzut o știre la PROTV care anunța marea nemulțumire a ierarhilor Bisericii Ortodoxe Române în legătură cu websiteurile și blogurile care scriu lucruri care nu sunt pe placul.Ei ziceau ceva de niște blabla-uri de-ale lor, de învățături, știri false și alte prostii de genul acesta, dar m-a impresionat patosul cu care vorbea un reprezentant al BOR în legătură cu nu știu ce propunere pe care au ei de gând s-o facă autorităților să închidă site-urile care scriu lucruri care nu sunt pe placul lor. Am văzut știrea și am zis: „Marș, mă! Suntem într-o țară liberă, așa ceva nu se poate întâmpla!”. Dacă s-ar ajunge să se aprobe o lege ca aceasta ar interveni organizațiile și instituțiile internaționale și ar sancționa statul român, mi se pare imposibil așa ceva atât timp cât suntem într-o țară democrată. N-au decât să îi învețe pe enoriași ce vor, dar să nu ne îngrădească libertatea, de la auzirea știrii m-am simțit oarecum atins, având în vedere că sunt unul dintre cei care scrie pe Internet și în orice moment o lege ca aceasta m-ar putea reduce la tăcere. Numai de-al naibii m-apuc să scriu despre ei, să le deschid unora ochii și doresc să văd dacă mă vor închide. Dacă îmi închid site-ul mă mut în Zimbabwe și îmi continui activitatea, atunci să vă mai văd eu târfelor! Cenzurați-mă dacă puteți!!! 😀 Glumesc, n-aș face așa ceva nici în ruptul capului, mă doare în pix de ce spune BOR, dar totul până la libertatea pe Internet. Aș dori să văd mesajul afișat în cazul închiderii unui site care nu e pe placul BOR, mă gândesc că ar suna cam așa: „Motherfucker detected! Website închis pe veci din preamarea bunătate a BOR care a catacdisit să închidă acest site pentru că le f(__)a mințile enoriașilor!” Mesajul cred că s-ar încheia cu vreun salut creștinesc, despre care n-am idee cum ar suna, atât timp cât nu sunt un adept al acestui cult, sunt creștin, n-am nimic cu ortodocșii, dar au niște idei ce nu par gândite, de fapt, sunt gândite, dar de niște proști mai proști ca proștii, cred că m-am făcut înțeles.

 

Ce zici, te bagi în afacerea mea? Vrei să scriem împreună despre BOR? Vii în Zimbabwe? 🙂 😉

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

